zaterdag 16 mei 2015

Just pictures? No!

hallo iedereen,

Ik heb dit eens gezien op een andere blog en vond dit wel erg leuk dus heb ik besloten om dit ook maar eens te doen! Ik merk van mezelf op ik sla echt veel te veel op op mijn pc. Hebben jullie dit probleem ook? Ik allesinds wel ik heb overlaatst wel 300 foto's verwijderd waar tekstjes op staan. Dus ik ga eens een paar foto's met jullie delen en bij die foto's komt er altijd wat uitleg waarom ik dit zo een leuke of belangrijke foto vind!



Ik vind deze foto echt geweldig, want dit is ook waar.
Vroeger liep ik erg veel en deed ik veel aan sport.
De laatste maanden doe ik dit nu niet meer en je voelt jezelf minder 'goed'.
Heel erg moeilijk om uit te leggen. Doen jullie vaak aan sport?








Als ik naar deze foto kijk begin ik altijd te lachen. Ik heb een enorme verslaving aan minions! Ik weet niet hoe het komt maar ik vind ze echt geweldig! Hun humor is helemaal te gek.











Ik vind nieuwe kleren kopen altijd geweldig. 
Zoals Blair Waldorf (uit Gossip Girl) zegt: ' Whoever said money doesn't buy happiness didn't know where to shop.' 
ik vind deze uitspraak helemaal waar maar dat is mijn mening. 
Maar ik voel me altijd enorm gelukkig als ik nieuwe kleren heb. Jullie?






 Feit! Helemaal zo! Ik zit nog soms echt nog eens graag op een schommel. Ik heb dit altijd al geweldig gevonden. Ik denk dat iedereen wel zo iets heeft waarvan hij zegt dat deed ik echt erg vaak.Maar ik doe dit nog steeds, haha!




alle foto's bron: We heart it


Hopelijk vonden jullie dit een leuke post laat zeker iets achter in comment! Wil je meer foto's zien van zo'n soort gelijke foto's volg me dan zeker ook op We heart it! 

Greetzz Rani

9 opmerkingen :

  1. Hoi, wat grappig dat jij ook fan bent van de Minions. Ik vind ze echt hilarisch!!! Het is zo grappig als ze papoi en banana grapjes maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat laatste is zó herkenbaar!
    Zelf loop ik ook, maar dat is niet bepaald om af te vallen ofzo, maar eerder omdat ik anders gewoon een stijve hark word en dat merkte ik voordat ik begon te joggen en ik helemaal niet meer aan sport deed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk! Vooral dat laatste plaatje is zo herkenbaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, die minions en de laatste deden me echt lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha super leuk!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, ja, de Minions, ze zijn zo grappig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! En ja: Minions zijn leuk! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke plaatjes! Die laatste is echt geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen

♥Leave a comment ♥