zaterdag 2 mei 2015

**Chanel review nagellak**

Hallo iedereen!
Vorige week heb ik een review geplaatst over mijn Chanel mascara, hopelijk vonden jullie die review leuk want hier komt de nieuwe review ook van chanel maar dan nagellak.
Mijn mat roze kleur van Chanel vind ik erg goed, ze droogt erg snel! Bij de meeste nagellaken moet je zeker 5minuten wachten maar bij deze niet. Maximum 3 minuten meer niet. (Het is ook te zien natuurlijk hoeveel je gebruikt.) Met 1 laagje heb je al voldoende, geen doorschijning van je nagel. Heel erg handig en snel, wat wil je nog meer? Dus deze nagellak is een echte aanrader!
Greetz Rani

8 opmerkingen :

  1. Hij lijkt me echt heel goed, maar het prijskaartje is een ander verhaal haha. Mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, maar helaas is het nogal duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke en mooie kleur! :) X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb nog nooit een chanel nagellak geprobeerd omdat ze toch best prijzig zijn, maar misschien moet ik het toch eens doen.
    GIVEAWAY: http://www.ablueseptember.be/2015/05/de-citruszinger-review-giveaway-detox.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog geen enkel high end lakje, maar ik vind hem heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

♥Leave a comment ♥