dinsdag 1 maart 2016

Review: Rituals Rice Scrub

Hallo iedereen! 

Ik ga het product van Rituals genaamd Calming body scrub reviewen. Ik heb deze scrub onlangs gekocht. Ik ben heel tevreden over de werking van dit product. Is geen te harde scrub. De geur is namelijk Kersenbloesem en Biologische rijst. Ik vind dit geurtje echt heerlijk. De geur van de scrub blijft ook lang hangen op je lichaam. Het vervliegt niet snel. Het is wel geen gezichtscrub, maar wel degelijk voor je lichaam. Dit is zeker een aanrader om te kopen. Heb je zelf ook al producten van Rituals gebruikt of gekocht? En was je hier tevreden over? 


6 opmerkingen :

  1. Deze kende ik nog niet. Maar Rituals vind ik zowiezo wel een fijne lijn! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je gisteren al kon zien ben ik een Rituals fan :-) Deze lijn vind ik ook een hele lekkere.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die lijkt mij echt heerlijk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de producten van Rituals wel heel lekker altijd! De Ayurveda lijn is mijn favoriet, maar deze lijn ruikt ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

♥Leave a comment ♥