dinsdag 2 februari 2016

*Mijn parfums van 2015*

Hallo iedereen!


Ik wilde eens iets nieuws doen, iets helemaal anders. Dus dit artikeltje gaat over welke parfums ik in 2015 heb aangekocht en welke mijn favoriete geur is. ECHTE AANRADERS!


1. Chanel n°5




2. Paco Robanne Olympéa




3. Chance Chanel


4. Prada candy



Zo, dit zijn mijn 4 parfums die ik in 2015 heb gekocht. Mijn favoriet is de Chanel n°5. Hij is enorm krachtig en blijft heel lang zitten. Vervliegt dus totaal niet snel.


Welke parfums hebben jullie allemaal aangekocht in 2015? Welke parfum is jullie favoriet?


Groetjes Rani xoxo

Foto's zijn eigendom van blog prettysmile

6 opmerkingen :

  1. Wat een heerlijke geuren!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje! Mijn favoriete geur is Si. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Mijn favoriete geur is Si. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ehmm... de rituals parfum, ook erg lekker! Ik ben wel benieuwd naar Chanel, ik heb ze nog nooit geprobeerd! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en luxe geuren allemaal. Ik ben jaloers hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere geurtjes zeg! Ik gebruik momenteel een geurtje uit de lijn van Etos en echt, liefde daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen

♥Leave a comment ♥