vrijdag 14 november 2014

Goodbye...

Hallo iedereen,
Jullie zullen al gemerkt hebben dat ik zeer weinig post de laatste tijd.
Dat komt omdat ik soms geen inspiratie heb,
maar deels ook omdat het soms moeilijk is om samen te werken en dat iedereen een aparte smaak heeft.
Is er ruzie? hoor ik jullie al denken...
Neen er is gelukkig totaal geen ruzie!
Ik en Rani hebben gewoon 2 aparte smaken en dat is soms moeilijk te combineren.
Ik heb besloten om te stoppen met de blog Pretty Smile maar ik draag de blog met veel plezier aan Rani over!
Ik heb alle vertrouwen in haar dat zij deze blog zeer goed zal runnen en dat er vaak heerlijke receptjes zullen komen op de blog.
Klaartje, stop je dan definitief met bloggen?
Neen hoor! Ik doe het veel te graag!
Mij kan je nu vinden op een andere blog nl. Like a limited edition (misschien wist je dit al)
neem zeker eens een kijkje.
Zo dat was het dan.

Groetjes Klaartje

PS: vergeet niet om altijd te lachen

1 opmerking :

  1. Herkenbaar. Toen ik nog samen met Juanita blogde, kwam het erop neer dat onze smaken te verschillend waren. We hebben nu elk een aparte blog. Ik volgde je al op die blog, dat blijf ik zeker doen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

♥Leave a comment ♥